Thursday 28 February 2013

Kereta konsep Proton - Evolusi G mirip Lamborghini







Sebuah kereta proton telah membuat satu inovasi pembaharuan yang menjurus kepada reka bentuk. Reka bentuk yang dimaksudkan ini adalah Proton Evolusi G yang direka mirip seperti kereta Lamborghini.

Proton Evolusi G – Kereta Proton Berbentuk Lamborghini | Seperti yang kita sedia maklum, pihak proton baru sahaja mengeluarkan kereta terbarunya iaitu Proton Preve. Kini terdapat lagi sebuah kereta tetapi bukan untuk dipasarkan. Kereta ini dikenali sebagai Proton Evolusi G yang mana rekaannya berbentuk seperti kereta Lamborghini. 

Dikatakan kereta ini juga diubah suai dari model Proton Gen-2 dan menelan kos sebanyak RM8000 sahaja. Memang menarik dan kreatif. Seperti super car lamborghini. Jom lihat gambar-gambar Proton Evolusi G di bawah.



















Memang sangat menarik kereta ini. Bahagian hadapannya memang jelas mirip seperti kereta Lamborghini. Lampu belakang pula ada mirip seperti Proton. Walaupun ia bukanlah kereta untuk tujuan dipasarkan, namun reka bentuknya berjaya menarik perhatian bagi sesiapa sahaja yang melihatnya.

sumber: informasi.my



http://www.arenakereta2u.blogspot.com/

2 comments:

  1. Bestnyaaaa..kalau boleh pasaran lah ...setuju sangat kalau dapat di pasarkan .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Berapa harganya......take sabar Ni...may booking.

      Delete

Selamat datang ke laman arenakereta2u.blogspot.com, diharapkan dengan terbinanya laman web ini dapat memberi sedikit sebanyak info kepada anda berkenaan jual beli kereta. Kepada mereka yang masih mencari-cari kereta, anda telah terjumpa laman yang tepat untuk anda. Biar kami uruskan segala-galanya untuk anda.


Di arenakereta2u.blogspot.com segala urusan jual beli adalah mengikut peraturan jalanraya & JPJ serta diakui SAH & SELAMAT.


Bermasalah dalam Trade In kereta lama anda?

Biar pihak kami yang uruskan untuk anda. Dapatkan ketenangan fikiran yang tak berbelah bahagi. Tiada surcaj akan dikenakan terhadap anda untuk proses trade in.


Hubungi pihak admin arenakereta2u.blogspot.com sekarang untuk keterangan lanjut.


Jom dapatkan kereta idaman anda disini.

Untuk Tempahan dan Pertanyaan Sila hubungi Pegawai Jualan

En Syed Nuqman : 019 - 2407 804